2017. október 22., vasárnap

2017.10.22.

13:31
A tegnapi binge, majd hashajtózás után ma 67,5 kg-t mutat a mérleg. Örülök, mert este még 68,3 volt, ugyanakkor ha arra gondolok, hogy két hete még 65,9 voltam, akkor legszívesebben teljes erőből lefejelném az asztalt...
Elég motiváltnak érzem magam, plusz egyedül vagyok itthon egész nap, szóval a mai terv az fast. Igaz, nem a hivatalos verziója, hanem a Lucy-féle fast, amikor a zero kalóriás üdítők még beleférnek a napba. Azért szoktam így csinálni, mert valóban nulla kalóriás innivaló az csak a víz és az üres tea, és ha éhgyomorra teát iszok, azt nem bírja a gyomrom, és borzalmas hányingerem lesz tőle,a víz pedig ízetlen, és én általában azért rontom el a fastot, mert hiányoznak az ízek. Szóval a zero üdítők a megoldásom erre. 
Most nagyjából fél kettő van, ami azt jelenti, hogy jelenleg kicsit több mint 12 órája fastolok. Ma még nem is ittam, ilyenkor mindig félek, hogy attól csak éhes leszek. Még mindig pizsiben vagyok, szóval most megyek, felöltözök, és elkezdem csinálni a dolgaimat. Majd még írok, hogy hogy haladok.


17:04
Voltam boltban, feltankoltam zero üdítőkből mára és holnapra.  Mikor hazajöttem, kidobtam minden kaját, amit esetleg megkívánnék, szóval ha minden jól megy, nem fogom tudni elrontani a fastot. Kábé egy órája megittam egy zero Monstert (15), ami nagyon jól eltelít, úgyhogy egyáltalán nem vagyok éhes. Nehezen bírom ki, hogy ne mérjem meg magam óránként, de tudom, hogy a folyadék súlya miatt többet mutatna a mérleg, mint amennyi valójában vagyok, és csak kiborulnék a nagy szám miatt. Majd csak holnap reggel mérek. Nagyon örülnék, ha addigra már 67 alatt lennék, de általában fast alatt is szörnyen lassan fogyok, szóval nem nagyon reménykedem.
Bár éhes nem vagyok, viszont baromira fázok, és szédülök is, de ezek csak a szokásos dolgok, ebből tudom, hogy jól haladok. Felöltözök még jobban, aztán nekiállok tanulni, mert azt is kell valamikor, és legalább eltereli a figyelmemet a fastról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése