2017. december 5., kedd

2017.12.05. Újratervezés

22:13

Legszívesebben felkötném magam... 

Napokig csak zabálok, aztán hirtelen azt veszem észre, hogy már megint közeleg a karácsony és az újév, és én messzebb vagyok a célomtól, mint valaha. A terv az volt, hogy 15.-ére 62 kg leszek, az újévet pedig már 60 kg alatt kezdem, és a kalóriabázis szerint totál esélytelen, hogy ezt elérjem. Ráadásul részben igazat kell adnom neki, mert az akaraterőm az elmúlt pár napban a béka segge alatt volt. Végig sem merem gondolni, hogy mit ettem csak ma... Igyekszem nem rágódni ezen. Igen, elcsesztem, de még mindig van pár nap 15.-éig, plusz még egy kicsi az újévig, szóval itt az esély, hogy javítsak valamennyit a helyzeten. 

Az önkínzó tervem a következő: kedd estétől péntek estig 72 óra fast, pénteken este kilenc után vacsora, de csakis zöldség-gyümölcs. A hétvégén szintén fast, plusz mindkét nap hashajtó. A következő héten pedig hétfő-kedd fast, szerdán zöldség-gyümölcs, és este egy kicsi a vacsorából, hogy keresztanyám békén hagyjon, és mert csütörtökön vizsgám lesz, amin nem szeretnék összeesni. Csütörtökön és pénteken megint fast, hogy péntek estére a lehető legkevésbé legyek dagadt. A 62 kg-t valószínűleg nem fogom tudni elérni addigra, de a 63 vagy a 64 is jobb annál, mint ami most van.

Alapvetően egész jó kis tervnek hangzik, az igazi kérdés, hogy sikerül-e betartanom. Holnap reggel mérek, nem tudom, most mennyi lehetek pontosan, de biztos, hogy túl nagy számot látok majd a mérlegen...

Elegem van abból, hogy állandóan csalódást okozok magamnak. Mindig az jár a fejemben, hogy ha nem cseszném el folyton, már rég elértem volna a célom. Komolyan akarom ezt venni. Nem akarok többet elbukni. Vékony akarok lenni. Vékonynak kell lennem ahhoz, hogy végre olyan életem legyen, amilyet szeretnék.

3 megjegyzés:

  1. Szia , mi történt veled , miért nincs több bejegyzés ? Esetleg abbahagytad a blog írását?
    Remélem mi előbb válaszolsz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Igen, egy időre abbahagytam, kicsit kaotikus volt az élet... de úgy tűnik, visszatértem, ma este már lesz is új bejegyzés.

      Törlés
  2. Szia, nagyon eltűntél. Jól vagy?

    VálaszTörlés